Başta
Sosyal Güvenlik Kurumu olmak üzere tüm kamu kurum ve kuruluşları yöneticilerine
ve memurlarına eğitimler veren Argestar Danışmanlık Ltd. Şti. (çevikŞirket) Genel
Müdürü, Eğitimci ve Yönetim Danışmanı olan Dr. M. Naci ÇUHACI’nın verdiği
kişisel gelişim eğitiminde Kendini Anlamak, Birbirimizi Anlamak; Etkili
İletişim Kurabilme; Hizmet Süreçlerini İyileştirme Teknikleri; Ekip Çalışması:
“Ben”den ”Biz”e Yolculuk konuları yer aldı.
Bu
kapasam aşağı yukarı 650 kişiden oluşan Adana Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
personeli beş ayrı grup halinde ve her grup on iki saat olmak üzere Kişisel
gelişim Eğitimi alacak.
İl
Müdürü Kaşif Kılıç, yaptığı konuşmada; dünyada gelişmelerin yanı sıra hükümetimizin
-vatandaş odaklı- hizmet uygulamasının yaygınlaştırılması
maksadıyla insan kaynağına ve teknolojiye büyük yatırım yapmaktadır. Bu bağlamda,
daha önce Dr. M. Naci Çuhacı’dan üst düzey yöneticiler olarak ve illerinde eğitim
aldıklarını ve çok faydalandıklarını belirterek, bu eğitimlerin tüm personele
de verilmesinin gerektiğinin altını çizdi.
Kaşif
Kılıç; “SGK olarak insanımıza ve personelimize önem ve değer veriyoruz. Bu
kapsamda insan kaynağımızın yeterliliklerinin daha da arttırılarak “vatandaş
odaklı hizmet” anlayışının ve uygulamasının daha da iyileştireceğiz” dedi.
Yönetim
Danışmanı ve Eğitimci Dr. M. Naci Çuhacı da özellikle değişim ve dönüşümün
ışığında kamuda da paradigmaların gözden geçirilmesi, varoluş gerekçesi olan
hizmet verilen insana “hizmetkar” anlayışıyla kaliteli, hızlı, en düşük
maliyetle etkin ve verimli bir hizmet sunulması gerektiğini; kamu personelinin
“memur” zihniyetinden uzaklaşarak Değişimi Hissetmeyi bırakıp Değişimi Yönetmesi
gerektiğini ve bu bağlamda SGK’nın da hizmet verdiği “paydaşlarının yaşamını
kolaylaştırmanın” en öncelikli unsur olarak kabullenmesinin zorunlu olduğunu
belirtti.