Valiz mağduriyetine çözüm bulunamadı

Valiz mağduriyetine çözüm bulunamadı

Yaklaşık 6 ay önce Nijer’in başkenti Niamey havaalanında valizini kaybeden Mahmut Baş, valizini alabilmek geri alabilmek için muhatap bulamıyor. Valiz mağduru Baş, konuyla ilgili yetkililerden yardım bekliyor.


Afrika ülkelerinden Mali’de demircilik işinde çalışan Mahmut Baş, pandemi dolayısıyla yurda dönerken valizini Nijer’in başkenti Niamey’de bırakmak zorunda kaldı. Yaklaşık 6 aydır valizini geri almaya çalıştığını dile getiren Baş, Covid-19 pandemisinin başlangıcından beri uğraştığını söyledi.

Mağdur vatandaş Baş, “Mali’de çalışırken pandemi dolayısıyla yurda geri döndük. Mali’den havalanan uçağımız Nijer’in başkenti Niamey’de durdu. Burada yurda dönecek olan diğer kafileyi de aldık. Pilot bize benzinin fazla alınmasından dolayı bavullarımızı Niamey’de bırakmamız gerektiğini söyledi. Biz karantinadayken valizlerimizin bize getirileceğini belirtti. Daha sonra ise Erzurum’a geldik. Buradaki karantina sürecimizin 12. gününde valizlerimiz geldi ama eksik geldi. Durumu Türk Hava Yolları’na bildirdik ama bize çok geç ulaştılar” dedi.

THY’nin durum ile alakalı kendilerine 1,5 ay sonra mail yoluyla geri dönüş yaptığını belirten Mahmut Baş, “Valizlerimiz geldikten sonra bilirkişi yoluyla tutanak tuttuk. Dosya oluşturduk ama dosyamızın zamanında oluşturulmadığını söylediler. Kaymakamlığa gittim, Tüketici Hakları Hakem Heyetine gittim, Havaalanına gittim ama bir türlü çözüm bulunmadı. Artık nereye gideceğimi şaşırdım. Yetkililerimizden bir an evvel konuyla alakalı yardım istiyorum. Yaklaşık 15 bin TL’lik kaybım var. Çok mağdurum, Valimiz Süleyman Elban’dan bana yardımcı olmasını istiyorum” diye konuştu.

 

Görüşlerinizi Bildirin

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.

DİĞER HABERLER