Karalar’dan yakıt desteği

Karalar’dan yakıt desteği

HABER MERKEZİ- Zeydan Karalar toplumun her kesimiyle uzlaşı ve iş birliği içinde Adana’yı daha yaşanabilir bir şehir haline getirmek için çalışıyor.


Toplu taşıma esnafıyla bir araya gelen Karalar, daha iyi hizmet edilebilmesi için sorunların ortak paydada çözülmesi gerektiğini söyledi. Salgın döneminde toplu taşıma esnafına yakıt desteği verdiklerini hatırlatan Karalar, Türkiye’de örnek alınan işlere imza attıklarını anlattı. Karalar, yönetim anlayışlarındaki farklılığın iyi algılanması gerektiğini, milletin parasını iyi kullanan, iyi iş yapan, milleti düşünen yöneticilerin desteklenmesi gerektiğini vurguladı.

SORUN DİNLEDİ, TALEPLERİ ALDI…

Karalar, kent içi toplu taşımada faaliyet gösteren taksi, dolmuş ve özel halk otobüsü esnafını ziyaret ederek sorun dinliyor, talepleri alıyor, uyarılarda bulunuyor ve sohbet ediyor. Cemal Paşa ve Topel duraklarında dolmuşçularla, Ozan Taksi Durağında da taksicilerle bir araya gelen Karalar, toplu taşıma yapan esnafın sorunlarını bildiklerini söyledi.

PANDEMİ DÖNEMİNDE DESTEK

Salgın döneminde çok zor koşullarda hizmet vermelerine rağmen, toplu taşıma esnafının yanında olduklarını ve desteklediklerini açıklayan Karalar, bu konuda Türkiye’ye örnek olduklarını açıkladı. Karalar, “Taksicilerimize ayda bir depo almak üzere, 2 ayda 2 depo yakıt desteğinde bulunduk. Minibüsçülerimize günde 10 litre, özel halk otobüsçülerimize de günde 15 litre olmak üzere, iki ay boyunca yakıt desteği verdik. İlçelerden Adana’ya çalışan toplu taşıma esnafımıza da yaptıkları kilometreye göre yakıt desteği sağladık. Daha fazlasını gerçekleştirmek isterdik ama belediyemizin maddi durumu bu kadarına izin verdi” dedi.

TOPLU TAŞIMA ESNAFI DİSİPLİNLİ OLMALI

Şoförlerin telkin edilmesi ve eğitilmesiyle, halkın zaman zaman şikâyetçi olduğu sorunların çözülebileceğini kaydeden Karalar, bunun için salgının hız kesmesinin ardından toplanılacağını duyurdu. Yolları yaptıklarını ve yapmaya devam ettiklerini anlatan ve bunun toplu taşıma esnafı için önemini bildiklerini kaydeden Karalar, Adana’yı daha düzenli ve estetik bir şehir haline getirmek için çalıştıklarını, bunun için toplu taşıma esnafının da disiplinli olması gerektiğini bildirdi. Ziyaretlerinde Büyükşehir Belediyesinin mali durumu hakkında bilgi veren Karalar, yönetim anlayışlarındaki farklılığın, Adana’ya hizmet edebilmelerini sağladığını belirtti.

YÖNETİM ANLAYIŞIMIZ FARKLI

Karalar, sözlerini şöyle noktaladı: “Bizim yönetim anlayışımız, hangi şartlarda olursak olalım halkımıza hizmet etmek üzerine kurulmuştur. Hizmet ederken de halkın parasını en iyi şekilde kullanıp, hizmetleri en uygun maliyetle ortaya çıkarıyoruz. Vatandaşlarımız vatanını, milletini düşünen, milletin parasını iyi kullanan, iyi işler yapan yöneticileri desteklesinler istiyoruz. Ancak bu bilinç şehirlerimizin ve ülkemizin kalkınmasını sağlar.”

Toplu taşıma esnafı temsilcileri de Karalar’a, desteklerinden ve hizmetlerinden dolayı teşekkür etti ve sorunlarını, taleplerini aktardı. Salgının ilk günlerinden itibaren Adana Büyükşehir Belediyesi’nin maske ve desteğinde bulunduğunu belirten toplu taşıma esnafı temsilcileri, Karalar’a minnettarlıklarını iletti.

 

 

 

 

Görüşlerinizi Bildirin

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.

DİĞER HABERLER