Vali Demirtaş’tan 112 Acil Çağrı Merkezine ziyaret

Vali Demirtaş’tan 112 Acil Çağrı Merkezine ziyaret

GAZETTE- Adana Valisi Mahmut Demirtaş, yeni yıla girmeye sayılı dakikalar kala 112 Acil Çağrı Merkezini ziyaret etti.


Vali Demirtaş’tan 112 Acil Çağrı Merkezine ziyaret

Vali Mahmut Demirtaş, acil yardım numaralarının tek numarada toplanması, sağlık, emniyet, jandarma, itfaiye gibi farklı kurumların tek çatı altında koordineli çalışarak acil yardım hizmetlerinin vatandaşa hızlı ve etkin bir biçimde verilmesi amacıyla kurulan 112 Acil Çağrı Merkezi’ni ziyaret etti.

Yaptığı ziyaret esnasında çalışanlardan merkezle ilgili bilgi almasının ardından Vali Demirtaş, özverili çalışmalarından dolayı personeli tebrik etti.

Vali Mahmut Demirtaş yaptığı açıklamada, ‘’Vatandaşın yaşamını daha kaliteli devam ettirebilmesi için zaman mefhumu gözetmeksizin fedakârca çalışan personelin yeni yıl sevinçlerini yürekten paylaşıyorum ve değerli ailelerinin de yeni yıllarını kutluyorum’’ diye konuştu.

 

 

 

DİĞER HABERLER

Feci kaza: 1 ölü, 6 yaralı
Feci kaza: 1 ölü, 6 yaralı
16 Haziran 2026 Salı
Terör operasyonu: 3 tutuklama
Terör operasyonu: 3 tutuklama
16 Haziran 2026 Salı